Conference
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2023 |
Method for automatically generating esports match highlights based on game screen analysis
배수영
한국e스포츠학회 학술 대회 (동계) 2023, pp.1-8 |
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Conference
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2023 |
Automatic Highlight Generation System that can apply User Preferences
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (하계) 2023, pp.1-2 |
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Conference
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2022 |
Automatic Game Highlights Generation Based on In-Game Play Events Detection
배수영
한국콘텐츠학회 종합 학술 대회 2022, pp.359-360 |
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Conference
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2021 |
A Study of Vision Processing on the Heterogeneous Embedded System
이문수
대한임베디드공학회 학술 대회 (추계) 2021, pp.307-309 |
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Conference
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2021 |
PCB Visual Inspection using OpenVX-based vision processing and machine learning
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (하계) 2021, pp.1-2 |
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Journal
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2021 |
Trends in Low-Power On-Device Vision SW Framework Technology
이문수
전자통신동향분석, v.36, no.2, pp.56-64 |
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Conference
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2020 |
Study on the processing of image filter acceleration using runtime parallel processing library based on GPU
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (추계) 2020, pp.1-2 |
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Conference
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2019 |
Study on Power Energy Efficiency of Vision Processing based on GPU for Embedded Environment
석종수
대한임베디드공학회 학술 대회 (추계) 2019, pp.118-120 |
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Conference
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2019 |
Implementation of CPU/GPU based acceleration kernels on OpenVX Framework for image processing on Embedded H/W platform
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (추계) 2019, pp.373-374 |
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Conference
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2018 |
Implementation for OpenCL based image processing kernels on OpenVX framework
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (추계) 2018, pp.649-650 |
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Conference
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2018 |
A Game Monitoring System for Supporting AR Game Services on Multiple Areas
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (동계) 2018, pp.1181-1182 |
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Conference
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2016 |
Development of the Authoring and Monitoring Tool for Outdoor AR Games
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (하계) 2016, pp.1306-1307 |
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Journal
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2013 |
Cloud-Based Gaming Service Platform Supporting Multiple Devices
Kyoung Ill Kim
ETRI Journal, v.35, no.6, pp.960-968 |
19 |
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Journal
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2013 |
멀티플랫폼 지원 스트리밍 기반 게임 서비스
이동춘
한국정보통신학회지, v.14, no.1, pp.30-36 |
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Conference
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2012 |
A Dstributed Streaming Game Server Platform for Streaming Game Service
배수영
한국통신학회 종합 학술 발표회 (하계) 2012, pp.411-412 |
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Journal
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2012 |
스트리밍 기반 멀티 플랫폼 지원 클라우드 게임 서비스
배수영
전자공학회지, v.39, no.4, pp.311-317 |
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Journal
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2009 |
가상 유저에 의한 온라인 게임 서버 부하 테스트 기술
배수영
정보과학회지, v.27, no.10, pp.36-44 |
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Conference
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2004 |
Design and Implementation of UPnP AV Media Renderer For Integrated Multimedia Service in Home
배수영
한국멀티미디어학회 학술 발표 대회 (추계) 2004, pp.713-716 |
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Conference
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2004 |
Implementation of UPnP Control Point based on Embedded Linux
조창식
한국멀티미디어학회 학술 발표 대회 (추계) 2004, pp.968-971 |
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Conference
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2003 |
MPEG-2 TS Streaming System based on nCUBE RTSP Protocol
조창식
한국멀티미디어학회 학술 발표 (추계) 2003, pp.503-507 |
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Conference
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2002 |
MPEG-4 File Format Analysis for Reducing Initial Latency Time in Streaming System
배수영
한국멀티미디어학회 학술 발표 (추계) 2002, pp.319-322 |
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Journal
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2002 |
A BIFS Generation Module in an MPEG-4 Authoring System
배수영
정보과학회논문지 : 컴퓨팅의 실제, v.8, no.5, pp.520-529 |
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Conference
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2001 |
BIFS Information Generation about Scene of MPEG-4 contents
배수영
한국정보처리학회 학술 발표 대회 (추계) 2001, pp.217-220 |
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